Webparty — Diskusné fórum
Podmienky používaniaPeter_BB
-
@pohoda_musi_chodit_viac_na_webparty :)))) Ako by mozno povedal Stefan Hrib, tymto "statusom" zacala implicitne :))) najnevdacnejsia tema, a to "krizenia" :(((
Zobraziť vlákno -
@Acid3P Podla tzv. mestskych legiend :) boli na zaklade tipu od jedneho z nas, beznych ucastnikov Pohody, dohodnuti na poslednu chvilu v 2010 Japandroids. Len ten tip vtedy verim nebol z kategorie "ego" ("mne sa pacia"), ale bol verim vecne objektivny. A to tym, ze po konci Europskeho turne v Nemecku mali pred odletom na turne v Amerike moznost na jeden koncert v EU navyse, co Agentura paradne vyuzila (obrovska vdaka!). Ale verim ze malo vplyv aj to, ze vtedy uz Japandroids mali ocenenie "debut roka" v kategorii "gitarovky". Tak preto opat raz fabulujem :(, ze Agentura iste oceni presne info o tom, ze preco ma nejaky interpret "dieru v itinerari" prave cez termin Pohody, a plus presne info o tom, ze preco presne by sa dany interpret mal pacit aspon povedzme ze 100-200 dalsim ludom (dnes uz asi nie ocenenie a pod., ale pocet sledovatelov na Tik-toku :)))
Zobraziť vlákno -
@emo :))
Zobraziť vlákno -
@haluzman Skor tam asi maju viacero internych sutazi ""sladkov"" o navarenie pseudo-euro-piv s co najmensim obsahom chmelu, a plus jednu sutaz o najzbytocnejsie prechmelenie europiva lacnym chmelom. Ale ci hnoja jacmen ekologicky zo šťanok :), alebo pesticidmi, tak skor tipujem to druhe, ale realne nic netusim :) Z Heinekenu si treba verim len robit prču :), najst si z ich produkcie to tzv. najmensie zlo, a tesit sa z bezplatnej vody z cisterien ak by to najmensie zlo bolo z tej sutaze o zbytocne prechmelenie :). Klucove je verim byt k sebe uprimni ze vsetci z Pohody pocnuc Misom a konciac brigadnickami za vycapom su v tomto na 100 % nevinne, kedze mali 1 z 1 moznosti. A o to viac znizit konzum ""piva"", a z usetreneho dat co najviac na dýškach :) vsetkym tym brigadnikom, kt. sa budu usmievat z radosti ze su na Pohode, tesit sa na koncerty a celkovo sirit pohodu, radost a lasku :)
Zobraziť vlákno -
Tip pre Heineken :)) Švédski vedci premieňajú moč z festivalov na pivo
Zobraziť vlákno
https://www.topky.sk/cl/13/3042829/Svedski-vedci-premienaju-moc-z-festivalov-na-pivo -
@CeceX :))) Akurat nerozumiem slovu "musi" :)
Zobraziť vlákno -
@Doktor_Zivago a Brain - zistime zrejme az neskor, ci sa fakt nestane to, ze niektore podia ("tenisova tribuna", ..., "šapitó") uz proste nebudu. Mne by to aj celkom dalo zmysel, ale samozrejme sucasne aj smutok :) Ved Pohoda bola ostatnu aspon dekadu aj o tom, ze sme sa po polnoci preflakovali arealom a nasli neuveritelne perly. Kto ste boli ostatne na Shame, tak presne viete, o com je toto vlakno..
Zobraziť vlákno -
@Brain Snad to takto je :) Bola uz o tom debata nizsie, ze tak vela headlinerov este nikdy nebolo oznamenych pred Vianocami. Mna najviac mrzi "v tejto realite", a obzvlast tuto, ze akoby uz kvalita bolo to najviacsie "zlo", a museli sme vsetci byt zamerani na kvantitu :( Ale chapem komentare vsetkych kto chcu "slapanie kapusty" :) medzi 01h a ranom :)))
Zobraziť vlákno -
@Captain_Obvious +1 :) Na Hodokvas, ked hrali Placebo, mam krasne spomienky na "indie diskoteku" :) z kt. nas pustili spat o 4tej rano :) Stacili nam bezne pesnicky od DM, Cure, Radiohead a pod. Na Pohode mi toto nikdy nechybalo, napr. vdaka koncertom od 4h ako boli Japandroids ci Extasy of st. Teresa, ale ako sa doba meni, tak by mi taketo nieco dalo aj na Pohode zmysel.
Zobraziť vlákno -
@kela Ale toto je caro letnych festivalov, ze na PSH prideme tisice takych, kto sme na nich dosial neboli, kedze dany zaner nas neoslovuje. Za mna fajn marketing Pohody, ze ich cez hadanku zdoraznila ako legendu. Nehovoriac o tom, ze vsetci mame radi hadanky, a obzvlast ak mozeme vyhrat listok, v tomto budme k sebe uprimni :) Mna tesi kazda hadanka ktora sklame "fabulatorov" kt. sa dozaduju mena za miliony eur. Teda mimo tej "Vlk za dverami", kde si jej autor urobil trosku hanbu neznalostou textov Radiohead, ale nic viac (ale ani nic menej :).
Zobraziť vlákno
Za mna je absolutne ina tema to, co diskutujeme nizsie, to “People don’t drink beer. They drink marketing.”. Ale Pohoda mala realne jednu jedinu moznost, a to preto, ze v SR totalne zlyhava protimonopolny urad vo veci tohto oligopolu, kedze pivovary nie su "sietove odvetvie". Proste im nemali dovolit kupovat viac ako jeden pivovar, kedze bolo zrejme, ze Heineken vsetky zavrie, a v Hurbanove bude ""varit"", ehm, ved viete. Pohoda robi, co moze, a tato hadanka je verim dosledkom neuveritelne skveleho ziskavania hviezd v neuveritelne skorom case (zrejme bolo viac neobsadenych hviezd v dosledku krachov festivalov ktore to brali zbytocne principialne napr. aj s takym Heinekenom).