Airport Trenčín 11 — 13 July 2024

Sign in or Join the Webparty and share your thoughts and experiences with others.

  • monghi
    24. 2. 2021, 06:49

    heh, tomuto hovorim prekvapko :) The Horrors ... https://www.youtube.com/watch?v=dzHeH3fzUdo

  • monghi
    22. 2. 2021, 19:24

    tak Daft Punk to zabalili ... https://consequenceofsound.net/2021/02/daft-punk-breakup/
    a Briti uz vidia nádej a koncertovat ako v halach, tak aj vonku, by sa u nich mohlo uz v máji tohto roka ... https://www.radiox.co.uk/news/music/boris-johnson-outlines-roadmap-for-return-of-gigs/

    • jazzist
      22. 2. 2021, 23:54

      @monghi Pozitivne vysledky ockovania uz vidno v GB aj Izraeli. V Izraeli kde je 1 davkou zaockovana polovica populacie, idu uz otvarat ekonomiku aj kulturu. V GB nie je zdaleka take percento zaockovane, ale Johnson uz slubil ze ak nepride nejake vynimocne zhorsenie (nova mutacia) tak vsetky covid-opatrenia sa zrusia k 21.6.
      Ktovie ako to bude u nas, len dufam ze sa Michal neunahli s negativnm rozhodnutim a radsej pocka co najneskor ako to bude mozne. Verim totiz ze uz moze byt len pozitivny vyvoj, viac zhorsovat sa to uz predsa nemoze, otazka je len v rychlosti ockovania a miznutia pandemie.

    • Peter_BB
      24. 2. 2021, 18:12

      @jazzist len ze v uvode prave zacanej debaty Miso povedal, ze veri, ze Pohoda 2021 bude. Len je otazne, v ktorom zo zatial viacerych rozpracovanych variantov. A ze interny deadline na "finalny verdikt" chcu mat uz do konca marca, aj nech sa ukonci sucasna narocna paralelna priprava viacerych roznych variantov. Miso to povedal trochu inac, a dost lepsie ako tato moja snaha napriek mojmu polo-Alzheimeru zreferovat, a prelinkovat debatu (je to aj v novinkach): https://www.facebook.com/pohoda.festival/videos/254637909560504/

    • Andrey
      25. 2. 2021, 07:18

      @monghi Reading and Leeds boss 'very confident' festivals will happen
      https://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-56185142

    • user56faee91b3968
      25. 2. 2021, 09:57

      @Peter_BB som cim viacej skepticky ohladom Pohody a mozno aj Grapu... v kazdom pripade drzme organizatorom palce

    • cookie
      25. 2. 2021, 11:55

      @user56faee91b3968 dalsia vec su peniaze od sponzorov, co ja viem tak napr. Grape nedostane od pivarov na tento rocnik...

    • Peter_BB
      25. 2. 2021, 18:16

      @cookie & Viktor: ta vcerajsia debata s Misom a dalsimi sa mi tak velmi pacila, ze si z nej ukradnem aj to cislo "51 %", co je +/- aj akasi pomyselna miera mojho optimizmu. OFF TOPIC len ako tradicny provokater a "terminology Hujer" (cosi ako su ti "grammar nazis") si neodpustim poznamku, ze pan Kollar ma velmi potesil aj vysokou odbornostou (fakt klobuk dolu), aj spravnou terminologiou (t.j. variacie a nie mutacie virusu, atd.), aj tym ze je jeden z nas co sa ucasti na takmer vsetkych Pohodach tyka, atd. atd. Az ma to spolu s radostou, ze na kladenie otazok nemal monopol moj ""oblubeny"" FB, lakalo opytat sa na (pre mna nove slovo) tie tzv. rekombinacie virusu, kt. ak spravne chapem mozu byt potencialny "game changer". Ale nepodliehal by som skepse, a OFF TOPIC NO. 2 kedze napr, aj v Denniku N som cital uplne zbytocne spepticky komentar k Vlhovej pred slalomom na MS, a nakoniec sme sa verim vsetci alebo takmer vsetci tesili z jej striebra ako spravni slovaci, t.j. ako keby vyhrala zlato :)) No a verim, ze rovnako sa budeme tesit aj z pripadneho pomyselneho strieborneho variantu Pohody, hoc som teraz pridal zrejme provokaciu dna, najma smerom k fan klubu Lykke-Li :)))

    • Peter_BB
      25. 2. 2021, 18:24

      a dnesny OFF TOPIC c. 5 - aj takto sa da zarabat pocas pandemie :) https://store-eu.wasteheadquarters.com/products/in-rainbows-1000-piece-jigsaw-puzzle

    • jazzist
      26. 2. 2021, 09:04

      @Peter_BB konecne som naviackrat dopozeral tu velku zaujimavu debatu. mam zmiesane dojmy. prijemne prekvapenie ze Riso ma nasu pohodacku dusu. ak by Pohoda team pri zaverecnom rozhodovani bral najviac do uvahy nazory jeho, pani Brazinovej a ostatnych odbornikov, tak je velka nadej na to najkrajsie rozhodnutie varianty 1. ale ako tam odznelo, o konecnej podobe opatreni v lete rozhodnu politici cize alibisti, blbci a psychopati a ak nakoniec daju na nich a este k tomu niekedy v marci, tak sklanam hlavu dolu a smutne sa presuvam k smutnym pesimistom :(

    • Peter_BB
      26. 2. 2021, 15:00

      @jazzist Mna presne najviac potesilo to, ze aj vedec (hoc tym som de iure aj ja :) dokaze na 100% konstruktivne hladat sposoby, ako festival zorganizovat, a nie dovody, preco ho zakazat. Ale tiez sa trosku obavam, ze prave pre ten konstruktivny pristup v prospech kultury a nas odvaznych, ale aj zodpovednych :)) konzumentov kultury, mohol byt dovod preco ho (**scenzurovane pre vulgarizmus**) nepozvali na to stretnutie vedcov s tymi (**scenzurovane** :), ..uz ako to v tej diskusii odznelo. No a bohuzial pre nas vsetkych tuto z prostredia WP, by som presne z tychto dovodov bol aj ja maximalne neuprimny sam k sebe, ak by ako si to nazval smutnych pesimistov nielen ze nerespektoval, ale aj nechapal. Hoc mna velmi potesil ten optimisticky ton Misa - ak uz pre nic ine, tak preto, ze som bol rad a hrdy na to, ze spadame pod EU, a nie pod CCCP :)) Akurat nefandim tej moznosti ockovania na letisku, lebo to by sme potom nemohli zachranovat produkciu Pivobrany :)), ale verim ze prave vdaka triezvemu stavu nielen v hlave, ale aj v krvi, bude pro-vakcinacna cast navstevnikov vykryvat nas "wanna-be zlata stredna cesta provokaterov" :))

    • emo
      27. 2. 2021, 00:31

      boze moj to co je tu za suboj optimisticko pesimistickych nálad... ja som optimista, stále verím napriek všetkým negatívnym triezvym prognózam že Pohoda 2023 uz normálne bude v takom formáte ako sme ju poznali...

    • Peter_BB
      27. 2. 2021, 08:49

      @emo OFF TOPIC tu otazku "co za suboj" mozno aj viem zodpovedat - ten tzv. slovny suboj :)))) A vyhra ho ten, kto napise najvyssie cislo za slovom Pohoda :))

    • jazzist
      1. 3. 2021, 20:31

      budem niektorym na smiech viem, ale po dnesnom Sputnik-triumfe Matovica sa pomaly nenapadne vraciam k umiernenym optimistom slobodneho leta :)

    • Peter_BB
      2. 3. 2021, 09:59

      OFF TOPIC @jazzist :), a mas v p*** co si kto mysli, aj kedze v tejto teme mozeme viac-menej len tipovat. Akurat "kotleboidi&katolibanci&pseudo-ezoterici" :) ako jeden z extremov tej tzv. Gaussovej krivky, a detto "namyslame-si-ze-rozumieme-vede-hoc-nemame-ani-len-PhD" :) na druhom extreme veria tomu, ze o tejto teme vedia viac ako my v tom pomyselnom strede tej tzv. Gaussovej krivky, kt. sme proste bezni ludia kt. reaguju na vsetky nove info aj emocne, aj racionalne, a snad aj intuitivne :))

  • cookie
    16. 2. 2021, 16:19

    • casovac
      12. 2. 2021, 13:13

      @Peter_BB Ako manažuje naša vláda pandémiu, budeme môcť byť radi, ak bude väčšina populácie zaočkovaná v decembri, aj keď bude vakcín dostatok. Dovtedy dúfajme, že sa vakcinačného termínu vôbec dožijeme v zdraví. Tu sa rozpadáva riadenie krajiny v priamom prenose, takže na myšlienky o Pohode tento rok radšej všetci zabudnime.

    • Peter_BB
      12. 2. 2021, 13:47

      @casovac hoc som len trapne skopiroval link, tak priznavam, ze som mal "medzi riadkami" zamer skor sirit optimizmus :) Ale plne chapem, ze kto sledujete opatrenia, ""plany"" a ""riadenie štátu" zo strany slovenskych politikov doslednejsie ako ja, tak nemate ani naladu na optimizmus, a ani vieru, ze sa v lete na letisku uvidime. Na tom clanku sa mi pacilo prave to, ze v nom boli pre mna nove argumenty v prospech, hoc mozno prvoplanoveho, uzdriavania sa v (ako to tusim Miso ostatne v _FMku nazval) miernom optimizme, hoc coraz viac aj s tym tzv. planom B (co zrejme budu len solo koncerty a mini festy do 1000 ludi).

    • jazzist
      12. 2. 2021, 15:14

      @Peter_BB ja optimistov uznavam. dopredu vyplakavat a Pohodu 2021 pochovavat je uplne zbytocne. nikto nevie ako sa to bude vyvijat. ockovanie a oteplovanie to moze potlacit na minimum, ale tiez moze prist 3 vlna s besne smrtelnou mutaciou. pesimisti sa zbytocne trapia a trasu, optimisti sa na Pohodu tesia.
      ak sa nasi vladni tupani ukazu ako uplni neschopaci aj v ockovani co bude posledny kliniec do ich politickej rakvy, tak co narobime, ja sa potom popozeram po festivaloch v okoli. napriklad Poliaci od dnes otvaraju hotely, kina, divadla a sportoviska. taki Srbi co nemusia posluchat byrokratov v EU ockuju aj sputnikom aj cinskou najrychlejsie v europe. Madari budu tiez urcite skor. atd.

    • Peter_BB
      12. 2. 2021, 15:57

      @jazzist Prve "magic number" je uz zname, t.j. ze festy v DE, NL atd. budu od jula (vid linky na kt. sa da dostat z prave vyjdeneho clanku k teme v Denniku N). Otazka ale je, ci bude aj druhe "magic number", co mi pripomina tu situaciu ked Nada Surf hrali v Parizi za jeden vecer 2x, aby bol "vlk syty aj ovca cela" :) Kazdopadne areal letiska v TN je obrovsky, a zazitok z Thoma Yorkea pri dobrom ozvuceni moze byt aj z bezpecnej vzdialenosti. A na gitarovkach nas beztak aj ostatne roky bolo pod CoViD limit na meter stvorcovy :))

    • jazzist
      12. 2. 2021, 16:12

      @Peter_BB dobre spravy, aj srbski Exitaci su odhodlani to uz znovu neodkladat

    • Peter_BB
      13. 2. 2021, 20:21

      @jazzist OFF TOPIC len uz ina vec je, ci tie cinske a ruske vakciny, kt. su zrejme dovodom suc. optimizmu v Srbsku, nebudu mat nejake neziaduce ucinky kt. sa prejavia az o 5-10 ci aj viac rokov. Co sledujem media, tak nazory odbornikov sa v tejto teme zatial rozchadzaju, kym ucinnost prestala byt spochybnovana. Pripustam, ze v Srbsku vyjde akesi "risk je zisk", a dokonca pripustam, ze ak by som mal nebodaj potom v lete na vyber, tak sa necham nakoniec vakcinovat Sputnikom (samozrejme, aj to schvali EMA na zaklade dodatocnych vyskumov splnajicich standardy EU a nie Ruska)

    • jazzist
      13. 2. 2021, 21:54

      @Peter_BB neziaduce ucinky za 5-10 rokov su uplne vo hviezdach aj u sputniku aj u ostatnych, preto ja vezmem co bude dostupne aj schvalene a co mi ponuknu lebo pochybujem ze by sa dalo v zakladnych fazach si vyberat. mozno potom ked uz budu lakat aj tych co sa najprv neprihlasili. keby som si predsa mohol vybrat tak podla sucasnych informacii bud pfizer alebo sputnik, cinanov nie.

    • Peter_BB
      14. 2. 2021, 09:39

      @jazzist lepsie asi politikom verit, ze ason vo veci vyberu z dostupnych vakcin to nedojebabru. Aj ked chapem kazdeho, kto tym zjavnym babrákom uz neveri, ze dokazu zvladnut aj elementarne veci. O to viac si cenim iniciativy ako od organizatorov festivalov, ze tym babrakom slusnym a konstruktivnym sposobom ponukli pomoc. Zaklad je podla mna, vo vseobecnosti, nefabulovat si negativnu buducnost, a vieru v pozitivnu buducnost mat v intenciach realnych moznosti, a nie v tom "co sa bábě prisnilo" (Pearl Jam na Pohode a pod.). A respektovat realitu, aj v tom ze vakcinacia proste ma rizika, a su proti nej aj vzdelani a slusni ludia, vid napr. odpoved na 3. otazku na https://www.aktuality.sk/clanok/864776/francuzska-vlada-kona-niekedy-nelogicky-hovori-slovenka-zijuca-v-zahranici/ Letne festy by verim mali byt povolene primarne z toho dovodu, ze pri dodrziavani opatreni, kt. su v silach a moznostiach organizatorov aj nas, predstavuju verim ovela mensie riziko ako napr. vsetky tie tlacenice masy ludi vratane deti a dochodcov kt. boli uz aj v july 2020 napr. kade-kde vo V. Tatrach (rady na lanovky a pod.). Len samozrejme, ze po festivale by sme sa potom mali na 2 tyzdne dost zaizolovat, a napr. do prace do kancelarie ist nanajvys na urgentne ukony na 5-10 minut, ale nie to tam ist "sprejovat" tym co si z festivaly chtiac-nechtiac prinesieme (tie tzv. subkriticke virusove naloze).

    • jazzist
      14. 2. 2021, 12:28

      @Peter_BB suhlasim. drzme si palce aj michalovi nech to dobre dopadne. clovek si po takejto skusenosti aspon zacne vazit veci ktore pokladal za samozrejme

    • Peter_BB
      15. 2. 2021, 12:15

      @jazzist pod toto sa plne podpisujem. Verim, ze drviva vacsina z nas uplne prirodzene fandi tomu, aby sa vsetky vakciny po dalsich testoch preukazovali ako co najucinnejsie a sucasne co najbezpecnejsie, atd. A vazili sme si vsetky hud. festy v SR (CR, atd.) bez ohladu na ich line-up aspon do takej miery, ze sa prestane na line-up frflat, a dozadovat sa "NHL" :)

  • emo
    5. 2. 2021, 21:41

    krasny narodeninovy vecer miso98 :D

    • Peter_BB
      5. 2. 2021, 23:22

      @emo ak mozem, pridavam sa k blahozelaniu! :)

    • miso98
      8. 2. 2021, 15:58

      ooo dakujem chalani... pozyvam na pivo :-(

      pre vas odo mna: Chopin -to je pre mna bezodna studnica objavov a neprestane ma prekvapovat snad nikdy. https://www.youtube.com/watch?v=90mDBiAkSI0 (az teraz som zistil aky tazky oriesok je hrat rytmus "styri na tri")

    • Peter_BB
      9. 2. 2021, 10:05

      @miso98 :)) Drzim palce, nech mas zatial, kym sme v lockdowne, radost zo zvladnutia tohto ako pises orieška :)) A nasledne nam budem drzat palce, nech vyssia moc umozni predstavit nam orieška :) aj pri čapovanom :), za mna ideal ze by sme si dali "repete" :) v Štiavnici v Archaniely. Snad sa vam podarilo, samozrejme v ramci moznosti a obmedzeni suc. lockdownu, dobre oslavit, a od dnes zacneme oslavovat usepchy Petry Vlhovej :))

  • emo
    27. 1. 2021, 22:08

    https://www.youtube.com/watch?v=DpVfF4U75B8&list=RDDpVfF4U75B8&start_radio=1 pamatate? Dovtedy som nevedel tomuto chlapikovi prist na chut kym robil RH, ale toto je krasny projekt a to video je nadherne

    • Murdoc
      29. 1. 2021, 18:51

      @emo well hello!! krásný ročník 2013 <3 i když se tam tehdy poblil nějaký ožralý týpek, které ho pak SBS vyhodila. ale Jud se pak dostala do první řady! :D

    • Peter_BB
      29. 1. 2021, 19:09

      @Murdoc :)) Inac si sa, uplne "nahodou", totalne trafil m.i. aj do nalady prave vysielanej nasej no.1 radio-relacie v SR - Baláž&Hubinák(&Malíček) Páni, urobili ste mi náladičku :), veľká vďaka a príjemný víkend všetkým! :)

    • miso98
      31. 1. 2021, 17:48

      inac, je uzasne ako pri skladbach ktore maju viacero prevedeni/verzii, si niektoru uplne zamilujete, ina sa vam uz paci menej.
      napr ja som Ingenue objavil najpr tuto: https://www.youtube.com/watch?v=EZl6BRY9IYQ - zamiloval som si tuto live piano verziu, pocul som ju tisickrat. a az ovela neskor som pocul/videl original verziu (Emov link), ktora ma uz az tak neberie...
      pri thomovi to mam proste tak, ze ho zeriem najviac ked sedi pri klaviri (maximalne si pusti k tomu este nejaku el.masinku/podmaz)

    • emo
      1. 2. 2021, 13:33

      @miso98 tak to uplne chápem, túto koncertnu verziu čo si dal poznám a je krásna, spieva to naozaj krasne, mne bol uplne volny v tych RH polohach, proste ma minuli ako napr. Depeche, aj ked uznavam ze Depeche je zasadna kapela a velmi dobra, nikdy som to nepocuval cielene, asi 1985 som mal depeche nejaky z vtedajsich pocinov a potom uz nie, pocuval som skratka ine veci a mlady clovek je vyhranenejsi, dokaze pocuvat nieco dookola a podobne. Trochu inak RH, neter nam pozicala nejaky z prvych RH v tom case a malo to knizku z textami, lezel som na posteli a zasol som ako dokaze spievat tak pomaly, vyhlasil som ze to je najpomalsi a najnudnejsi spevak naaaaaaaa sveeeeeeeeeeteeeeeeee, hudba sa mi teiz nepacila, bol som na to uz stary :D urcite potom v tomto tisicroci uz vydali ovela pre mna zaujimavejsie veci, len to som este nepocul a tento Atoms f p to sa mi lubilo

    • Peter_BB
      2. 2. 2021, 09:40

      @emo: neter vam zrejme pozicala legendarny album :) OK Computer. Ale vysvetlenie, preco som si tym takmer isty, radsej az v lete pri zachranovani kosickeho remeselneho piva :), lebo je to opat raz trosku na dlhsie vysvetlenie..

  • Murdoc
    24. 1. 2021, 12:37

    No tak vám tu nasdílím aspoň něco trochu nadějeplného. https://consequenceofsound.net/2021/01/flaming-lips-first-bubble-concert-photos-video-setlist/ Samozřejmě na festivalu nerealizovatelné ale i tak, cesta se občas dá vymyslet. Já osobně si myslím, že by se dalo nastavit rozumné podmínky na testování. Klidně si připlatím. Jen mě prosím nenuťte přežívat další léto bez Pohody.

    • jazzist
      24. 1. 2021, 13:21

      @Murdoc predvcerom vyhlasil vas vicepremier Havlicek ze uz od februara by sa mohli otvorit niektore divadla s podmienkou negativneho testu. a to uz teraz ked sa ockovanie ani poriadne nezacalo a to v interieroch! potom v lete aj keby nasa vekova skupina este zaockovana nebola, tak uz budu zaockovani vsetci kriticki a pocty pozitivnych budu radikalne znizene. potom bude stacit ak vsetky podia budu open-air a na brane preukazany aktualny test alebo ockovanie. okrem nejakej novej agresivnej mutacie korony, snad nic take nepride, nevidim ziadne riziko ze by sa pohoda konat nemohla

    • Peter_BB
      24. 1. 2021, 19:17

      @Murdoc dik za link - aj aktualne, aj zaujimave, ale konstruktivne kreativne :) Hoc sa napr. snazim co najviac vyhybat plastom, tak min. na jeden koncert v takomto formate by som urcite velmi rad isiel, uz len kvoli tej skusenosti samotnej.
      @opatrenia: suhlas (CoViD pass vdaka testu a/alebo ockovaniu, atd.), plus ale doplnim, ze po letnom feste typu Pohoda, kt. verim bude, resp. drzim palce ako sa len da, tak (a upozornenujem na provokaciu a/alebo utok :) je verim este ovela dolezitejsie, aby ziaden clovek po festivale aspon tych 3-5 dni nevosiel do fitka, ci nejakej korporatnej open space kancelarie, nesiel si zaspievat do "indoor" zboru, atd. atd.

    • Peter_BB
      25. 1. 2021, 10:51

      @jazzist OFF TOPIC este mi neda nedodat, hoc mozno prvoplanovo v snahe o "pro-Pohoda optimizmus" :), ze zatial ako no. 1 uspesnu aktivitu vnimam testovanie prave v Trencine. Myslim toto: https://trencin.sk/aktuality/plosne-testovanie-v-trencine-odhalilo-vyse-500-pozitivnych/

  • Doktor_Zivago
    21. 1. 2021, 14:23

    Tak Glasto, ocakavane, opat posunute na 2022: https://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-55746293

    • user56faee91b3968
      21. 1. 2021, 16:20

      @Doktor_Zivago to sa dalo cakat a zrusenie festivalov som tu pred par dnami predpovedal....pocitam ze onedlho zrusia aj Roskilde,Hurricane/ Southside,Rock Am Ring/Rock Im Park,Reading a urcite aj Pohodu a Grape....naozaj cele zle co sa za posledny rok deje.....

    • Ivco
      21. 1. 2021, 16:57

      Bohuzial je nemozne aby v lete boli hromadne podujatia. Ja som to uz minuly rok tvrdil, ze vsetko bude v normale mozno az v 2022. Bohuzial tymto padom pada aj jesenna pohoda. A pohodu v 2022 by som predlzil o jeden den, nech to stoji za to, s tym, ze aj ti co uz maju listky by si doplatili nejaku cast.

    • jazzist
      21. 1. 2021, 19:25

      ano take mamuty ako glasto to maju najtazsie, aj tak sa podla mna unahlili. pohoda vlani rozhodla o posune myslim ze v polke aprila. v aprili budeme vediet viac ako teraz, teraz kazde predpovede su len strielanim naslepo.
      skusim si zastrielat aj ja :) podla mna ak sa nerozsiri mutacia odolna voci vakcinam, tak mensie a mnohe aj stredne velke festivaly v lete budu. situacia urcite prinuti aj nasich vladnych mantakov vrhnut vsetky sily aj fin.prostriedky na co najrychlejsie hromadne ockovania a uz koncom jari sa bude dat odhadnut dokedy zhruba budu zaockovani vsetci co maju zaujem. preto moj tip je, ze ak sa pohoda s rozhodnutim neunahli ako glasto, tak sa konat bude.
      dobra sprava je, ze coraz vacsie percento ludi dostava rozum a zaockovat sa chce.

    • jazzist
      21. 1. 2021, 23:25

      toto by mohla byt okrem cestovania aj pomoc k uskutocneniu letnych festivalov:
      https://fontech.startitup.sk/prve-detaily-su-tu-slovaci-budu-mat-covid-certifikat-v-smartfone-aj-na-papieri-na-cestovanie-dostanes-jedinecny-kod/
      cize by tam nemuselo byt zaznamenane len ockovanie, ale ako alternativa aj aktualne testovanie a tym by kontrola pri branach mohla byt bleskova a bezproblemova

    • tomik
      22. 1. 2021, 07:39

      ja som optimista do leta budu zaockovani vsetci ludia nad 55 rokov, ti dnes zaplnaju nemocnice na 99% takze nemocnice by mali byt prazdne a vstup na festival len s testom, pocitam ze pred branami sa bude testovat

    • Doktor_Zivago
      22. 1. 2021, 11:44

      @tomik Ockovanie, neockovanie, testy netesty - to sa tak vobec neda riesit. Vacsina z nas sa ockovat nezastihne (kvoli veku). Testovanie pred aeralom (dajmetomu) je blud - si predstav, ze mas listok, citis sa OK a test ti pred branou ukaze, ze nemozes vstupit dnu. Co s tym? Listok mas, stan zaplateny mas ale nespustia ta. Cize co? Prepadne ti listok a ty sa nejako budes trepat domov? Nah. Asi jedina moznost je, ze sa virus umudri a zoslabne.

    • cookie
      22. 1. 2021, 12:29

    • emo
      22. 1. 2021, 12:36

      nic sa nedeje, predpovde o covide su ako predpovede pocasia, ci uz pozitivne ci negativne... treba si len uvedomit, ze Pohoda bude len ked uz bude vsetko otvorene, je to najvacsia hromadna akcia a samnozrejme medzistatna... co sa tyka velkých festivalov, je to kopec prace, komunikácie od kapiel po nejaký klinec kto ho tam zabije... logicky nebudu tieto mamutie akcie davat teray energiu do niecoho ked je takýto predpoklad vývoja aký je...

    • Peter_BB
      22. 1. 2021, 12:48

      Ostatne vsetko velmi zrozumitelne vysvetlili tie 2 zamestnankyne (snad sa nemylim) Uradu ver. zdr., spolu s Misom v zivom vysielani _FMka, tusim v aprili. A ina vec je, ze tuto na WP verim je lepsie ak budeme v prvom rade uprimni, hoc obsahovo ci politicky uplne nekorektni :)) Mna hneva len to, ked sa tu niekto niecoho dozaduje (Pearl Jamu, tienov, ..., a napr. aby sli vsetci na vakcinu, lebo ak nepojdu, tak su to akoze nielen "idioti, ale aj vinnici kvoli kt. nebude niekto iny moct ist na Pohodu). A tiez aj akekolvek strasenie. Optimizmus je verim aj zaklad prevencie pre akykolvek virus, bakteriu atd., tak v tomto kontexte pridavam link:
      https://www.nme.com/news/music/michael-eavis-says-glastonbury-could-still-hold-a-smaller-event-in-september-2862828

    • jazzist
      22. 1. 2021, 13:34

      @Peter_BB vinnici ani tak nie ako ti idioti, bez urazky peter ;)

    • Peter_BB
      22. 1. 2021, 17:36

      @jazzist OFF TOPIC len ze ja sa verim neurazim :), a len zmienim napr. silnych alergikov, ako priklad toho ze ludia nemusia byt idioti ak sa nechu dat zaockovat (obzvlast napr. v juni, ked maju tie alergie, a proti CoViDu by ich to chranilo mozno len 3 mesiacem atd.). Mozu proste ti ludia mat celkom relevantne dovody. Osobne sa zaockovat pojdem, ale poznam par ludi kt. dovody neist sa oskovat plne chapem. A naopak, nechapem ludi kt. sa dozaduju aby ini ludia robili ako to on chce, ci frflu, to mi pripomina nasho premiera Matelka :))

    • jazzist
      22. 1. 2021, 19:23

      @Peter_BB OFF TOPIC alergikov ci inych s objektivnymi pricinami co sa nemozu ockovat vies dobre ze som nemyslel, iba napriklad roznych kotlebovych ocipovancov, ale ja nikoho z nich prehovarat nebudem aj ked ich par poznam. vacsina z tych sucasnych obrovskych antivax hrdinov aj tak ked pride na nich rad tak sa budu trhat aby vakcinu dostali co najskor, ked budu videt ze vakcina nikoho z milionov v republike nezabila a budu chciet ist napriklad na futbal bez neustaleho testovania. a o matelkoch a inych blaznoch tu nemam chut stracat cas

    • Andrey
      22. 1. 2021, 21:14

      @Doktor_Zivago Glasto rušia lebo oni začínajú stavať už niekedy v Marci a to určite nie je šanca stihnúť. Pohoda ešte stále teoreticky môže byť. Napríklad na 2 koncerty Pearl Jam v Hyde parku v termíne Pohody, sa lístky začali predávať a jediné, čo majú na stranke AXS k listom je, že môžu byt bližšie nešpecifikované dodatočné opatrenia kvôli Covidu. Samozrejme, že to stále môžu zrušiť, ale aspoň nejaka nádej tu je. Hlavne ak tie počty nakazených a hospitalizovaných pôjdu významne dole vďaka očkovaniu. Ten nový variant môže ešte všetko poriadne skomplikovať, to je tiež pravda. Ak naň vakcíny nezaberú, tak to sme zas úplne na začiatku, a to už neviem, čo sa potom bude diať. To všetko skolabuje.

    • Peter_BB
      23. 1. 2021, 11:42

      @jazzist OFF TOPIC Kotlebovcov sa snazim ignorovat, kedze tiez zbytocne strasia na zaklade fabulacii (ale v tomto sa im, de facto, dost podobaju vsetci, kto v marci+aprili strasili vyfabulovanymi cislami o umrtiach na CoViD). Spatne nelutujem obsah toho prispevku "..riziko len pre starych a chorych", ale len 2 veci: 1. neprelinkoval som zdroj, a 2. tiez som prefabuloval :( to, ze som si neuvedomil, ze je to riziko pre nas hoc nie sme chori ani stari, ale sme nebezpecni pre inych ako "prenasaci" :(. ..a preskocim k anti-waxerom: zaujimava skupina mi pridu "katolik extrem", kt. nezmenili anti-wax postoje ani ked im aj Vatikan potvrdil ze je to OK (myslim toto: https://www.topky.sk/cl/11/2027487/Vakcinu-proti-Covid-19-vyvinuli-aj-z-buniek-potratenych-plodov--Velka-vyzva-veriacim--Vatikan-hovori-o-dobre-). Radsej som zmazal vetu kt. som mal rozpisanu, lebo by som si totalne nasral do ust :) kedze roky lobbujem nech tuto na WP na nic nefrfleme a ani sa nicoho nedozadujeme, ale skor provokujeme :)) No a tym si seriem do ust :( uz realne, kedze tvrdim ze kotlebovcov aj "katolibancov" :) je lepsie ignorovat, a nema zmysel ich provokovat, a navyse som sa zacyklil :)))

    • Andrey
      23. 1. 2021, 12:53

      @Peter_BB Nehnevaj sa, ale dávať na jednu úroveň konšpirácie a klamstvá Kotlebovcov s predpoveďami expertov počas prvej vlny môže len úplný idiot. Hlavne vzhľadom na to, čo sa dialo v iných krajinách v tom čase a čo sa deje teraz na Slovensku a vo svete. Slovensko malo počas prvej vlny šťastie v kombinácii s prísnymi opatreniami a ich poctivým dodržiavaním väčšiny obyvateľstva. Aj vtedy nám hrozil kolaps zdravotníctva, tak ako sa to deje teraz. Hlavne kvôli tomu sa tie opatrenia robia. Neviem, kedy to už ľudia konečne pochopia. Keď ten kolaps príde, tak budú ohrození aj mladí ľudia, ktorým nebude mat kto poskytnúť prvú pomoc.

    • jazzist
      23. 1. 2021, 15:38

      @Peter_BB :) ja to na rozdiel od Andreya vidim inak, je to od teba oproti vlanajsku velky posun a uznanie si omylu a to u korona a vax -skeptikov ja osobne som zatial nezazil ani u jedneho. takze u mna: big respect
      a podla ma si neseries do ust, ja to aj u katolibancov vidim rovnako ako ty

    • Peter_BB
      24. 1. 2021, 10:19

      @jazzist OFF TOPIC Prave ze si trochu "seriem do ust", presne v tom ze hlasam nech ignorujeme aj konspiratorov a aj extremistov, aj fabulatorov, atd., az po ludi z prispevkov kt. citim hnev. A hned si "naseriem do ust, ze
      ad Andrej -aj suhlasim (kedze som provokoval zamerne), ale aj nesuhlasim, lebo nie dodrziavanim opatreni bolo v 1.vlne v SR len menej ako promile tych vyfabulovanych cisel,ale sucasne tie cisla boli extremne prefabulovane, a masami zbytocne kopirovane (ale aspon viem,co su ti copywriteri, hoc to volam skor inteligentni copy-paste-eri. Nehnevaj sa,ale cisla fakt nepustia.Len je z mojej strany trapne, ze som ten "po vojne je kazdy general":( Kazdopadne ak by ze z mojich prispevkov citit hnev,kt.tiez casto mam (napr.na to ako Penta pretvara BA aj SR, tak ma pls.ignoruj/te, lebo to si len seriem do huby :(( Verim ze ohladne toho, ci Pohoda bude ci nebude, rozhodnu politici aj uradnici sposobom kt.bbudeme schopni respektovat, a kto si chce fabulovat tak za mna OK,vid rozumne prispevky vyssie, ale pls.nie hyperbolizacia cisel, lebo to vam potom aj rozpocrt Pohody vystaci na Pearl Jam aj s Radiohead aj cure :))

    • emo
      24. 1. 2021, 19:25

      @Peter_BB no ja neviem ja to nesledujem, len zbežne, iste u mna je ze ja som absolutne ziadnu paniku nezachytil, hned na zaciatku nas prave ukludnovali, ked sa zacali vykupovat obchody tak nas ukludnovali nech to nerobime a tak som nerobil... ostal som bez ruska a nikde som ho nemohol zohnat a vsetci kolo mna ho mali len ja nie, par dni mi trvalo kým som si stare chirurgicke zohnal a mam ho doteraz, vlastne mam myslim 4 ruska :D uz teraz. hned prvý týžden všetko podstatne odznelo, že sa nemusime bať, že treba vetrat, vetranim sa virus nesiri, zvierata neprenasaju virus, dcera mi prišla domov myslím tretí deň čo sa oznámila korona na svk a oznámila mi ze jej sa to vobec netýka, lebo do xy rokov v celej cine a inde kde uz korona je vobec nikto nezomrel a ani nijak to pre tych mladých nie je nebezpečné... že všetko robime aby sme chranili rizikove skupiny... mame sportovat, psychohygiena... okrem 3 ci 4 týždnov sme normalne chodili mna pivo kazdy pondelok, máme brať vitamin D, v lete sa dokonca do zahranicia uz cestovalo k moru atd... co fakt nechepem naco sa tam ludia trepali... celý problém vnimam presne naopak, vyfabulovali sa somariny - napr. od začiatku bolo okamzite zrejme, ze koronu mozes schytat aj 2x a dokonca ze 2 priebeh je este horsi ako prvý. konšpirátori si sami vykonspirovali ze to nie je pravda a ze kto mal raz covid uz ho nedostane, lebo je imunny... az tak sa to prijalo ze nikto nepocuval oficialne zdroje ale blbosti, ze nakoniec ostali ludia nahnevani ze ich oficialne zdroje klamali a nic nevedia a vsetko sa meni. Takze sam si vykonspirujem info odlisnu od oficial zdrojov alebo si to precitam kdesi na fb, 100 krat opakovana loz stane sa prvadou a potom sa hnevam ze ma zavadzali... smutne ale tato schema sa tolko krat zopakovala. Ja som nikde nepocul oficial verziu ze "ludstvo vymrie" a blazni typu Bukovsky to dodnes omielaju ze nas tým stale strasia, co ale nikdy nikde neodzenlo... Toho Bukovskeho mi je luto, lebo jeho som mal rad, mam aj jeho knihy... toto je problem ze aj takto znami ludia povazovani za odbornikov tu tak neskutocne bajkarcia, je ich sice minimum ale pre konspiratorov to staci... to ze niekde odzneli nejake prehnane cisla, to Ti neberiem, ja som ich nepocul a bajkarov nepocuvam. Napr. ta schema isla aj s druhou vlnou, ved z odbornikov v oficialnych zdrojov sa vela ludi smialo ze aka druha vlna, cim na tu strasia... lenze fakt nikto nestrasil... proste ked Ti niekto povie ak stupnes na vretenicu tak Ta uhryzne, je jedovata, nie je sice pre Teba nebezpecna ale aj tak po zasahu vretenicou vyhladaj pomoc, tak aj tak Ti plno ludi bude hovorit aka je vretenica nebezpecna ze to neprezijes a napriek upozorneniam oficial zdrojov na zachovanie chladnej hlavy, budu panikarit a bude viac zaznamenaných umrti na infakt po uhryznuti ako na vynimocne umrtie rizikovej skupiny, kde clovek velmi chory na uhryznutie skutocne zomrie a neprejde to s nejakými teplotami... prvu vlnu sme zvladli ukazkovo ked Pelegriny ci ako sa vola urobil opatrenia a Matovič v nich pokračoval. Klobuk dole pred nimi obidvoma nech si hovori kto co chce. Potom ano prisli ti poboji generali... Teraz je pravda že niekto to moze vnímať že sa strasí... lenze analyzuj prečo? preto ze je tu take podcenovanie a tolko bludov ze ich jednoducho musia vyvracat, lebo cast ludi si z toho robi srandu... Ano skutocne sa ludom nemozu dat vsetky informacie, jednak su zle, jednak lekarske tajomstvo, jednak je to kontraproduktivne. Zaujimavych je strasne vela krajne nekonizstentných názorov. Napr stretnes niekoho a ten Ti v týchto blbých rozhovoroch aj ked mu 10x povies ze sa vobec o ziadnej korone nechces bavit, bude hovorit ze Cina zavadza v pocte pripadov, klame a pocty znizuje. ten isty clovek Ti na dalsom stretnuti povie, ze Slovensko zámerne a učelovo klame a počty umelo zvysuje. Pri kazdom tej zarucenej info sa opatas aky to ma dovod ze to je takto a on Ti povie take veci ach a potom nabuduce cumis ze je uplne niekde inde zrazu... S tými poctami u nas je to tiez tak, hovoris len A ale nehovoris B, prečo bolo menej poctov, vychadzali sme z nejakých predpokladov, preco cast Talianska to zlizla uplne a my nie? Hned vtedy na to boli vysvetlenia, len si asi nepocuval. O.i. su dalsie info, cele je to o tom, ze vedec Ti proste nepovie je to takto, lebo to je vedec, on je max seriozny a on povie z výskumu sa javí ale nevieme zatial presne ci je to preto ze sme davali tento vitamin, moze to byt kombinacia viacerych faktorov a s istotou to nevieme.. Na toto ked im povies pravdu su ludia alergicki a oni len zoberu B a povedia ved ani vedci nevedia, sami to povedali :D Ale sarlatan zacuje info a ta uz je hned zarucena. Tak nakoniec sarlatan aspon jediný vie povedat co a ako, lebo je tak nekriticky, ze pozral vsetku mudrost sveta... ale istym ludom to staci, nevadi, že šarlatán dnes opakuje to čo sa povedalo hneď v prvom týždni, ešte aj zavádza, že nás rok balamutia a tvrdili presny opak... neporadis si a niekedy by som fakt zasol, keby som si kdesi pri hadani o pomlcku nepovedal, že mna politika nezaujima a nic veru neprekvapuje, posledných 20-30 rokov uz ma dokážu ľudia prekvapiť fakt len v dobrom a prekvapili ma aj teraz pri covid ako sa dokazali zmobilizovat ake krasne vlny solidarity isli, co vsetko sa podarilo na osobných úrovniach mnohých ludi, tolko pozitivna som uz davno nezazil

    • Peter_BB
      25. 1. 2021, 10:48

      @emo OFF TOPIC Emo, len ze Tvoj prispevok evidujem, len skrz jeho dlhsi rozsah a moj suc. prac naval si ho precitam az neskor vecer, a zareagujem Ti mozno emailom (uz podla toho co si napisal :)

    • Peter_BB
      25. 1. 2021, 19:30

      @emo :)), dobre a lahko sa mi Tvoj prispevok cital - aj napriek tomu, ze si ho nerozdelil na odseky :) Za mna velmi trefna glosa, ak by to niekto zlucil s este o cosi brilantnejsie napisanymi odpovedami Peta Demka zo Ziwellu (poznam z nasho Hostinca :)) na opive.sk, tak by ste to super zhrnuli. A vdaka precitaniu viem aj opat poopravit sam seba, co verim pochopis (ako ma uz asi poznas): mne nevadi hyperbolizacia (t.j. aj prestrelene cisla), ved sam hyperbolizujem do extremu. Ale vadi mi to, ked niekto a) diktuje inym, ako sa maju spravat, a/alebo b) vsetkych, kt. sa nespravaju podla jeho predstav, hodi do 1 vreca s "idiotmi, a sucasne c) podlozit to vie len nespravne interpretovanymi vyfabulovanymi & zhyperbolizovanymi cislami (ale kedze ten hlavny uradnik-fabulator si priznal chybu a odstupil, tak sa to pokusim si uz konecne uzavriet v hlave aj na duši :)) Ked, snad uz na jar, pojdem pomoct zachranovat kosicke remeselne piva :), tak dam vediet, a super ak nadviazeme pri Šemrákovi ci hojekistickej desinke :))) Vela zdravia vsetkym!

    • Andrey
      26. 1. 2021, 13:57

      @Peter_BB Tvoj problem je predovsetkym, ze nedokazes rozlisovat medzi odhadmi expertov a fabulaciami konspiratorov. Vsetko to hadzes do jedneho vreca. Nikto tu nefabuloval ziadne cisla. Boli len odhady, ktore nevysli, ale aj tie sa daju obhajit, kedze boli podlozene nejakymi vedeckymi datami. Nikto, ziaden vedec alebo uradnik nikdy netvrdil, ze sa nemozu mylit. Kdezto konspiratori len siria nicim nepodlozene bludy, o ktorych castokrat aj vedia, ze su to klamstva, len aby mohli manipulovat ludi pre svoj prospech.

    • Peter_BB
      26. 1. 2021, 17:34

      @Andrey OFF TOPIC precital som si, ale necitim potrebu reagovat prispevok, z kt. citim hnev. Ale tesi ma, ze vies, co je moj problem :) A dakujem Ti za pozornost, kt. mi venujes :)

Webparty — Log in

Forgotten password

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

or

Not registered?

Register

Join the Webparty community, sign in.

Log in with Facebook Log in with Google Log in with Twitter Register with e-mail

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

Already registered?

Log in