FAQ

Vitajte v sekcii Pohoda 20 → 22  najčastejšie otázky. Nájdete tu odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa presunu 24. ročníka Pohody na rok 2022. Ak nenájdete odpoveď na vaše otázky, prosím, pošlite nám mail na info@pohodafestival.sk, alebo nám pošlite správu na našej Facebookovej stránke

Kedy a kde bude Pohoda 2022?

Termín je 7. / 8. / 9. júla 2022, miestom ostáva letisko Trenčín

Platia lístky zakúpené na ročník 2020 alebo 2021 na tento ročník festivalu?

Áno. Nemusíte nič robiť, lístky zostávajú v platnosti. Týka sa to všetkých druhov lístkov - permanentiek, lístkov KIDS, JUNIOR, lístkov na parkovanie, karavany či ubytovanie.

Ak mal držiteľ lístka KIDS alebo JUNIOR vyhovujúci vek v čase konania ročníka, pre ktorý bol lístok kupovaný,, lístky budú platné aj v roku 2022 a to aj v prípade, že držiteľ lístka už vekový limit nespĺňa. Prosím, prineste si doklad, z ktorého sa dá potvrdiť vek držiteľa takéhoto lístka.

Platí lístok na parking zakúpený na ročníky 2020 alebo 2021 na tento ročník festivalu?

Áno. Nemusíte nič robiť, lístky zostávajú v platnosti. Týka sa to všetkých druhov lístkov –  permanentiek, lístkov KIDS, JUNIOR, lístkov na parkovanie, karavany či ubytovanie.

Ak mal držiteľ lístka KIDS alebo JUNIOR vyhovujúci vek v čase kúpy vyhovujúci vek v čase konania ročníka, pre ktorý bol lístok kupovaný,, lístky budú platné aj v roku 2022 a to aj v prípade, že držiteľ lístka už vekový limit nespĺňa. Prosím, prineste si doklad, z ktorého sa dá potvrdiť vek držiteľa takéhoto lístka.

Platí voucher na ubytovanie (chatky, Tent Inn) zakúpené na ročníky 2020 alebo 2021 na tento ročník festivalu?

Áno. Nemusíte nič robiť, lístky zostávajú v platnosti. Týka sa to všetkých druhov lístkov –  permanentiek, lístkov KIDS, JUNIOR, lístkov na parkovanie, karavany či ubytovanie.

Ak mal držiteľ lístka KIDS alebo JUNIOR vyhovujúci vek v čase konania ročníka, pre ktorý bol lístok kupovaný, lístky budú platné aj v roku 2022 a to aj v prípade, že držiteľ lístka už vekový limit nespĺňa. Prosím, prineste si doklad, z ktorého sa dá potvrdiť vek držiteľa takéhoto lístka.

Treba vykonať nejaký úkon, ak mám lístky na roky 2020 alebo 2021 a chcem ich využiť na tento  ročník?

Nie, lístky zostávajú v platnosti bez nutnosti robiť akékoľvek úkony.

Mám lístky zakúpené na rok 2020 alebo 2021 , ale nemôžem sa festivalu zúčastniť, je možné ich refundovať?

Nie, doba refundácie bola v roku 2020 aj 2021 6 mesiacov po oznámení presunu festivalu, skončila v októbri 2021.

Kupoval som si lístky na festival kvôli konkrétnej kapele (umelkyni, umelcovi), ale v roku 2022 na festivale nebude. Môžem prosím lístky vrátiť, keď ste zmenili program?

Nie, doba refundácie bola v roku 2020 aj 2021 šesť mesiacov po oznámení presunu festivalu, skončila sa v októbri 2021. Zmena programu môže nastať v akomkoľvek roku a nie je dôvodom na refundáciu vstupeniek.

Mám lístok JUNIOR z roku 2020 (2021), bol kupovaný v čase, keď som mal(a) menej ako 18 rokov. Dnes už mám viac ako 18 a nespadám do kategórie JUNIOR. Môžem ich využiť?

Áno. Umožníme držiteľom takýchto lístkov vstup na festival, aj keď medzičasom “vhupli” do inej vekovej kategórie. Upozorňujeme, že vieme, kedy bol ten ktorý lístok kupovaný, veríme, že túto možnosť nikto nezneužije. Prosím, prineste si doklad, z ktorého sa dá potvrdiť Váš vek.

Máme lístky na festival, ktoré sme kupovali v roku 2020 / 2021 v kategórii KIDS. Medzitým dieťa pre ktoré boli kupované „spadlo“ do vyššej vekovej kategórie. Môže použiť lístky KIDS?

Áno. Umožníme držiteľom takýchto lístkov vstup na festival, aj keď medzičasom „vhupli“ do inej vekovej kategórie. Upozorňujeme, že vieme, kedy bol ten ktorý lístok kupovaný, veríme, že túto možnosť nikto nezneužije. Všetky predané vstupenky JUNIOR a KIDS z ročníkov 2020 a 2021 ostávajú v platnosti na Pohodu 2022. Tak isto sa automaticky predlžuje vekový limit pri prenesených lístkoch o 1 rok (na neuskutočnený ročník Pohoda 2021) a 2 roky (na neuskutočnený ročník Pohoda 2020). V prípade vstupu na festival držiteľom JUNIOR vstupenky ktorý presiahol vek 17 rokov (v čase konania festivalu má 18 alebo 19 rokov) bude návštevník na bráne opáskovaný páskou JUNIOR (príslušnou páskou k lístku). Prepáskovanie na pásku pre dospelého návštevníka bude v prípade záujmu možné v priestore Pohoda Shopu na festivale. K prepáskovaniu bude potrebný občiansky preukaz rovnako ako zakúpený použitý JUNIOR lístok (ten si preto nevyhadzujte). Rovnako bude v pohoda Shope možné prepáskovania aj návštevníkov s KIDS páskami na pásku JUNIOR (opäť bude potrebný lístok a občiansky preukaz).

Stratil som elektronický lístok. Viete mi vydať nový?

Áno, ak máte doklad o kúpe. Zakúpený lístok Vám bude opätovne odoslaný na email uvedený v pôvodnej objednávke. V takomto prípade nás kontaktujte na shop@pohodafestival.sk. Upozorňujeme všetkých, aby lístky mimo oficiálnych predpredajov nekupovali, pretože sa môže stať, že budú zablokované.

Stratil som papierový, „pekný“ lístok. Viete mi vydať nový?

Nie. Papierový lístok je cenina s ochrannými prvkami a nemôžeme tak určiť, kto je pravým majiteľom. Ak Váš lístok niekto nájde, môže ho použiť – tak ako môžete použiť napríklad nájdené peniaze. V takýchto prípadoch máme riešenie, ktoré spočíva v tom, že si zakúpite nový lístok v aktuálnej cene a v prípade, že Váš pôvodný lístok nikto nevyužije, vrátime Vám peniaze. Takéto riešenie vieme urobiť len v prípade, že máte doklad o kúpe.

Akú verziu festivalu pripravujete?

Pripravujeme plnú verziu - festival s kapacitou 30.000 ľudí a to vrátane kempu a gastra.

V akom režime z pohľadu protipandemických opatrení bude festival fungovať? 

Nevieme. Sledujeme vývoj a budeme informovať o prípadných obmedzeniach, sme ale optimistickí. 

Bude umožnený aj vstup neočkovaným, neprekonaným osobám?

Nevieme, záleží to od situácie a opatrení. Veríme, že festival prebehne v plnej kapacite a bez výraznejších obmedzení. Každopádne, aj v prípade režimu OP+ (ktorý nepredpokladáme), umožníme vstup tým neočkovaným ľuďom, ktorí majú medicínske potvrdené dôvody nemožnosti sa očkovať, tak ako ich definujú príslušné vyhlášky Úradu verejného zdravotníctva SR a odborného usmernenia Ministerstva zdravotníctva SR.

Nie som očkovaná, neprekonala som covid - ak bude festival v režime OP či OP+, vrátite mi peniaze za lístky?

Ak by prišlo k takémuto obmedzeniu, určíme obdobie, v ktorom sa budú dať lístky vrátiť.

Bude sa dať na festivale kempovať?

Očakávame, že áno.

Aké typy opatrení predpokladáte?

Predpokladáme zvýšené nároky na hygienu, obmedzenia kapacity v uzavretých priestoroch. Všetky predpokladané opatrenia považujeme za zvládnuteľné a také, ktoré nám nezabránia uskotočniť festival v plnej tradičnej verzii.

Konzultujete prípravy s odborníkmi?

Áno, ako v roku 2020, či 2021, sme v kontakte s najlepšími expertkami a expertmi na Slovensku. Ďakujeme paniam Krištúfkovej, Štefkovičovej, Bražinovej a Richardovi Kollárovi za konzultácie.

Ak sa festival tento rok opäť presunie, budete vracať peniaze za lístky?

Áno, ak príde k presunu festivalu opäť vytvoríme polročné obdobie, počas ktorého budeme umožňovať vracať vstupenky.

Budete pridávať lístky na karavan parking/Family camp, keďže sú vypredané?

Robíme analýzu vrátených lístkov a 21.3. o 10.00 uvoľníme do predaja miesta, ktoré ostali voľné.

Budete ešte predávať nejaké typy ubytovania?

Áno, budeme ešte predávať 5 miestne stany v Chill Village, 5 miestne stany vo Family parku a Tent Inn.

Kedy uzavriete program na Pohodu 2022?

Očakávame, že program uzavrieme v priebehu mája.

Chcem predávať na festivale, koho mám kontaktovať?

V prípade gastropredajcov sa prosím registrujte na našej webovej stránke v sekcii gastro. V prípade ostatných tovarov prosím píšte na predajcovia@pohodafestival.sk

Chcem sa stať partnerom festivalu, koho mám kontaktovať?

Napíšte na dominika@pohodafestival.sk Tešíme sa na spoluprácu.